Secretaria Acadèmica

La Secretaria Acadèmica és el servei en què es realitzen tots els tràmits acadèmics relacionats amb els plans d’estudis reglats i no reglats.

SOL·LICITUDS

Full de sol.licitud ordinària

Sol·licitud de certificat d’estudis

(Tràmits per PLANS D’ESTUDIS)

BATXILLERAT

SOL·LICITUDS de TÍTOLS

Sol·licitud de títol acadèmic batxillerat

Sol·licitud de duplicat de títol acadèmic i professional no universitari.

• Omplir el formulari amb les dades de l’alumne/a sol·licitant.
  • Adjuntar DNI vigent pels dos costats.
  • Adjuntar (si escau) carnet de família nombrosa, monoparental o discapacitat d’un 33% o més.
  • Enviar tota la documentació a info.cicles@escolamassana.cat
  • El sol·licitant rebrà (per email) el resguard per abonar les taxes; un cop abonat cal tornar a adjuntar per email a info.cicles@escolamassana.cat
  • Finalment, el sol·licitant es rebrà el resguard definitiu.(ell títol pot trigar uns dos anys a arribar al centre; mentre tant, el resguard serveix com si fos el títol).

BAIXES I ANULACIONS DE MATRICULA

Sol·licitud Baixa voluntària amb anotació tutor BTX

EXEMPCIONS BATXILLERAT

Sol·licitud d’exempció de matèries de batxillerat per als alumnes que han superat un cfgs

Sol·licitud simultaneïtat dansa
L’alumnat que cursa batxillerat i, simultàniament, estudis de dansa en conservatoris, centres professionals o escoles de dansa autoritzades pot sol·licitar la convalidació o el reconeixement de la matèria d’Educació Física i de matèries optatives de batxillerat.

Sol·licitud simultaneïtat música
L’alumnat que cursa batxillerat i, simultàniament, estudis de música en conservatoris, centres professionals o escoles de música autoritzades pot sol·licitar la convalidació o el reconeixement de matèries optatives del batxillerat de la franja d’optatives.(Fins a un màxim de 6 hores setmanals a primer/fins a un màxim de 4 hores setmanals a segon de batxillerat).

Procediment:

Sol·licitud d’exempció de la matèria de Llengua catalana
L’alumne nouvingut​ o l’alumna nouvinguda que s’incorpora directament al batxillerat procedent de fora del territori de Catalunya i que amb anterioritat no ha cursat la matèria de Llengua catalana (o equivalent) pot sol·licitar l’exempció de la qualificació final d’aquesta matèria. Aquesta exempció només es pot concedir durant dos cursos acadèmics consecutius.

CICLES FORMATIUS ARTÍSTICS

SOL·LICITUDS de TÍTOLS

Sol·licitud de títol acadèmic cicles

Sol·licitud de duplicat de títol acadèmic i professional no universitari.

• Omplir el formulari amb les dades de l’alumne/a sol·licitant.
  • Adjuntar DNI vigent pels dos costats.
  • Enviar tota la documentació a info.cicles@escolamassana.cat
  • El/la sol·licitant rebrà (per email) el resguard per abonar les taxes; un cop abonat cal tornar a adjuntar per email a info.cicles@escolamassana.cat

CONVALIDACIONS DE MÒDULS O UF DE CICLES FORMATIUS

-Sol·licitud per convalidar mòduls per haver cursat un altre Cicle formatiu d’arts plàstiques i Disseny
Són objecte de convalidació els mòduls formatius i les unitats formatives comuns a diversos cicles formatius d’arts plàstiques i disseny, del mateix nivell o superior, sempre que tinguin igual denominació, igual o menor durada, continguts i competències coincidents, així com objectius, resultats d’aprenentatge i criteris d’avaluació iguals o concordants.

• Enviar tota la documentació a info.cicles@escolamassana.cat

- Sol·licitud per convalidar el mòdul de FOL
Si s’ha superat en un cicle de grau mitjà LOGSE, es pot  convalidar per FOL de qualsevol cicle de grau mitjà LOGSE o per la UF1 de FOL de qualsevol cicle LOE.

Si s’ha superat en un cicle de grau superior LOGSE, es pot convalidar per la FOL de qualsevol cicle LOGSE o la UF1 de FOL de qualsevol cicle LOE.

Si s’ha superat en un cicle LOE, es pot convalidar per la FOL de qualsevol  cicle de grau mitjà LOGSE o qualsevol cicle LOE.

Procediment:

- Altres convalidacions: Convalidacions Ministerio de Educación y Formación Profesional (MEF)

• Enviar tota la documentació a info.cicles@escolamassana.cat
  • Accedir a la seu electrònica del Ministeri i formalitzar la sol·licitud via telemàtica.

RECONEIXEMENT CURRICULAR

Sol·licitud de reconeixement curricular de mòduls o unitats formatives de cicles formatius

ANULACIONS i MODIFICACIONS DE MATRICULA

Sol·licitud d’anul·lació de matricula CFAS

Sol·licitud d’anul·lació anul·lació CFAM

Procediment:

Termini: Darrer dia del més de gener.

Sol·licitud de canvi de matricula CFAS

HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC

Matins
De dilluns a divendres de 10.00h a 13.00h