Edicions i publicacions

Edicions de l’Escola Massana es va crear l’any 2003. Des de aleshores, publica materials sobre art, oficis artístics i disseny tant des del punt de vista pedagògic com des de la tècnica i la teoria.

A partir de l’experiència docent i professional dels professors de l’Escola i dels seus col·laboradors, aprofitant la seva vinculació professional en tots els camps de la creació, les edicions de l’Escola Massana ofereixen al públic una sèrie de materials que pretenen complir diversos objectius:

• Recollir i divulgar materials didàctics, que s’han elaborat a les aules o tallers de l’escola o per algun dels seus col·laboradors.
  • Produir materials de reflexió i debat teòric.
  • Rescatar fets i personatges de les arts i el disseny.
  • Recollir i divulgar accions que genera la pròpia activitat de l’Escola.

Edicions de l’Escola Massana s’organitza a partir de dos tipus de  col·leccions: edició de llibres i creació i producció d’objectes d’art i disseny.

Dades de contacte

edicions@escolamassana.cat

Punts de venda dels nostres llibres a Catalunya

• Barcelona: La Central del Raval, La Central del C. Mallorca, La Central del MACBA, Laie (Pau Claris), Laie CCCB, Laie La Pedrera, Laie CaixaForum, Kowasa, Documenta, Alibri