Col·lecció Impressions Paral·leles

Introducció al Disseny Industrial

Santiago Pey

Donada l’actualitat de les aportacions teòriques de Santiago Pey i en motiu del cinquantè aniversari de la fundació de les seccions de Disseny a La Massana per part de l’autor, Edicions Massana decideix reeditar aquest llibre emblemàtic completant-lo amb notes que el contextualitzen dels professors Xema Vidal i Sílvia Puig.

Any d’edició 2012
Pàgines 93
Format 14 x 22 cm
Preu 9€

La medida de las cosas

Sílvia Puig

En una època en que les experiències virtuals guanyen cada vegada més terreny, qüestionar-nos la importància que pot tenir l’experiència directa és fonamental. Les pròpies dimensions del nostre cos dictaminen grups de mesures amb comportaments i caràcters diferents. Mida de dit, de mà, de cos, colossal, etc... són alguns d’aquests grups de mesures que es presenten en aquesta investigació i que impliquen relacions de poder i emotives molt diferents entre l’ésser humà i l’objecte. Aquest llibre ens convida, així, d’entrar al món de les mides dels objectes per impregnar-nos de les característiques, personalitat i caràcter de cadascun dels grups establerts.

Any d’edició 2012
Idioma Castellà
Pàgines 183
Format 21 x 21 cm
Preu 19€

Entre la inspiración y el proyecto. La zona intermedia

Jesús Martínez Clarà

L’autor és historiador de l’art i crític d’art contemporani. El llibre recull un conjunt de textos escrits des de la decada dels vuitanta fins l’actualitat, on exposa la seva visió crítica sobre els treballs i les obres d’artistes i dissenyadors contemporanis vinculats a l’Escola Massana.

Any d’edició 2011
Idioma Castellà
Pàgines 256
Format 20,7 x 21 cm
Preu 18€

Glossari del moble

Santiado Pey

El llibre conjuga les dues vessants professionals de l’autor: el disseny industrial i la filologia catalana. A través d’un llenguatge acurat i de manera molt pedagògica explica els materials i les parts en que es construeixen diverses tipologies de mobles.

Any d’edició 2007
Pàgines 147
Format 21,7 x 21,7 cm
Característiques Tapa dura
Preu 12€

Portes endins

VV.AA.

Els 75 anys d’història de l’Escola Massana es presentada per diversos autors, des de diferents perspectives, especialitats i etapes.

Editorial Institut d’educació, Ajuntament de Barcelona
Any d’edició 2004
Pàgines 189
Format 20 x 24 cm
Preu 10€

10 seminaris packaging Massana Frövi

Ed.Pere Durán y VV.AA.

El llibre resumeix les 10 primeres edicions dels seminaris de Packaging de l’Escola Massana (1994–2003) sota el patrocini de ASSIDOMÄN FRÖVI de Suecia. Reprodueix noranta tres projectes i els continguts de deu conferenciants, quinze ponents i catorze experts en packaging.

Any d’edició 2004
Idioma Català, castellà i anglès