Avís legal

Condicions d’accés

Els informem, en virtut de la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, que www.escolamassana.cat és un domini d’Internet titularitat de la mateixa escola. L’Escola Massana és una escola pública gestionada pel Consorci d’Educació de Barcelona i un centre universitari adscrit a la Universitat Autònoma de Barcelona (www.uab.es).

A continuació s’informa els usuaris de les condicions generals aplicables a la utilització o consulta dels continguts que es faciliten en aquest web. La utilització o consulta dels serveis indicats suposa per part dels usuaris l’acceptació de les condicions que s’exposen en aquest avís legal. S’espera del visitant d’aquest lloc web que es comprometi a utilitzar-lo de conformitat amb la llei, amb la moral, els bons costums generalment acceptats i l’ordre públic. Així mateix, no es permet l’ús dels correus electrònics que es faciliten al web per realitzar enviaments massius de correus no sol·licitats (spam), o per enviar continguts o opinions que vulnerin la legalitat vigent o els drets legítims dels seus titulars. El subministrament de dades personals a través del nostre portal requereix una edat mínima de 14 anys, o si escau, disposar de capacitat jurídica suficient per contractar. L’Escola Massana es reserva el dret de modificar la presentació i configuració de la web, ampliar o reduir serveis, o fins i tot suprimir-la de la xarxa de forma unilateral i sense previ avís.

L’accés a la nostra pàgina web és gratuït i no exigeix prèvia subscripció o registre. No obstant això, determinats serveis són d’accés restringit a determinats usuaris (alumnat, professorat i PND) i requereixen haver realitzat un procés de registre i la identificació mitjançant contrassenyes.

Propietat Intel·lectual

Els continguts publicats al web (textos, dades personals, imatges i vídeos, etc.) o qualsevol altre material són titularitat de l’Escola Massana o en tot cas de tercers que ens han autoritzat a utilitzar-los. L’usuari únicament té dret al seu ús privat, sense ànim de lucre, i necessita autorització expressa per modificar-los, reproduir-los, explotar-los, distribuir-los o qualsevol dret pertanyent al seu titular. Sota cap concepte, l’accés a la pàgina web implica la renúncia o cessió d’aquests drets, ni confereix cap dret d’utilització, edició, còpia, modificació, distribució, reproducció o explotació sense que es disposi prèviament del consentiment escrit i exprés per part del seu legítim titular o, si s’escau, per part de l’Escola Massana.

Qualsevol reproducció autoritzada pel seu legítim titular requerirà sempre que se citi la font, llevat que s’indiqui el contrari. La vulneració d’aquesta normativa, ja sigui de forma directa o indirecta i a través de qualsevol mitjà o suport, implicarà la interposició de les accions legals pertinents. Tots els afectats poden exercitar els drets reconeguts per la legislació vigent en matèria de protecció de dades personals i, en particular, els drets d’accés, rectificació, oposició o cancel·lació, dirigint un escrit juntament amb una fotocòpia del seu DNI a l’adreça següent: Escola Massana. Plaça Gardunya, 9 08001 Barcelona.