Residències

Convocatòria de 5 residències a la Fàbrica de Creació Fabra i Coats pels alumni del Grau Universitari en Arts i Disseny de l’Escola Massana.

L’Escola Massana i la Fàbrica de Creació Fabra i Coats, obren una convocatòria entre els alumni de l’Escola Massana per a la realització de 5 residències d’un any de durada.

SOL·LICITUDS
Els/les artistes interessats/des a participar en aquesta convocatòria hauran d’enviar una carta de motivació (aprox. 1.000 paraules), una breu biografia actualitzada (aprox. 500 paraules), un breu resum del projecte a realitzar amb una calendarització aproximada dels usos dels espais (aprox. 1.500 paraules), així com la documentació de projectes anteriors. També hi ha la possibilitat d’enviar tota aquesta informació a través d’un video que no superi els 8 minuts.

SELECCIÓ
El procés de selecció és a càrrec d’un jurat format per dues persones vinculades a l’Escola Massana i dues persones vinculades a la Fàbrica de Creació Fabra i Coats.

TERMINIS DE PRESENTACIÓ
El termini de recepció del material finalitza el 18 de setembre de 2020.

RESOLUCIÓ
La resolució es comunicarà el 25 de setembre de 2020. El/l’artista seleccionat/da residirà a Fabra i Coats entre l’1 d’octubre del 2020 i l’1 d’octubre del 2021.

Informació tècnica (+info) (-info)

Contacte per enviar el dossier

Montse Romaní
seminaris.arts@escolamassana.cat