Residències

Convocatòria de 5 residències a la Fàbrica de Creació Fabra i Coats pels alumni del Grau Universitari en Arts i Disseny de l’Escola Massana.

L’Escola Massana i la Fàbrica de Creació Fabra i Coats, obren una convocatòria entre els alumni de l’Escola Massana per a la realització de 5 residències d’un any de durada.

SOL·LICITUDS
Els/les artistes interessats/des a participar en aquesta convocatòria hauran d’enviar una carta de motivació (aprox. 1.000 paraules), una breu biografia actualitzada (aprox. 500 paraules), un breu resum del projecte a realitzar amb una calendarització aproximada dels usos dels espais (aprox. 1.500 paraules), així com la documentació de projectes anteriors. També hi ha la possibilitat d’enviar tota aquesta informació a través d’un video que no superi els 8 minuts.

SELECCIÓ
El procés de selecció és a càrrec d’un jurat format per dues persones vinculades a l’Escola Massana i dues persones vinculades a la Fàbrica de Creació Fabra i Coats.

TERMINIS DE PRESENTACIÓ
El termini de recepció del material finalitza el 18 de setembre de 2020.

RESOLUCIÓ
D’acord amb la decisió del jurat reunit el 25 de setembre de 2020 els seleccionats són:

- DARIUS BOGDANOWICZ.
- LAURA CAMPOS.
- NESTOR CENICEROS.
- NEUS MARTINEZ.
- EL COL·LECTIU INVISIBLE FORMAT PER MARIONA MIQUEL, ADA FONTECILLA I YAGO ANTÓN.

Els i les seleccionats/des residiran a Fabra i Coats entre l’1 d’octubre del 2020 i l’1 d’octubre del 2021.

Informació tècnica (+info) (-info)

Contacte per enviar el dossier

Montse Romaní
seminaris.arts@escolamassana.cat