Batxillerat Artístic Escola Massana

HOLA!

PRESENTACIÓ

QUÈ EL FA DIFERENT?

A La Massana es valoren al mateix nivell tant la teoria com la pràctica. Per això evitem els plantejaments pedagògics que separen l’una de l’altra. Partim del propòsit que es pot «pensar fent» de la mateixa manera que es pot «fer pensant». Oferim una formació integral que ajuda l’alumnat a madurar intel·lectualment i a desenvolupar eines per comprendre la realitat d’una manera lúcida, crítica i creativa.

• Escola 01
  • Escola 02
  • Escola 03
  • Escola 05
  • Escola 08
  • Escola 06
  • Escola 12
  • Escola 07
  • Escola 09
  • Escola 10
  • Escola 11
  • Escola 12

El Batxillerat artístic de La Massana s’organitza a partir d’un tronc de matèries comunes i de modalitat (l’artística) que cursa tot l’alumnat. S’hi suma un conjunt d’assignatures específiques de tipus pràctic. Completa el currículum el Treball de Recerca. Les assignatures pràctiques es duen a terme als tallers d’oficis propis de l’Escola, com són:

• Landing Grau Taller 4
  • Taller fotografia (CA)
  • Landing Grau Taller 2
  • Taller escultura (CA)
  • Landing Grau Taller 1
  • Taller gravat (CA)
  • Landing Grau Taller 6
  • Landing Grau Taller 7
  • Landing Grau Taller 8
  • Taller joieria (CA)
  • Taller joieria
  • Taller ceràmica (CA)
  • Taller ceràmica
  • Taller esmalts (CA)
  • Landing Grau Taller 13
  • Taller vidre (CA)
  • Taller vidre
  • Taller pintura (CA)
  • Taller pintura

L’Escola Massana no és només un centre de Batxillerat artístic, s’hi poden estudiar també:

–Vuit Cicles Superiors d’Ensenyaments Professionals d’Arts Plàstiques i Disseny,

–Un Grau Universitari en Arts i Disseny (UAB),

–Un Postgrau en Arts Aplicades Contemporànies,

–Nombrosos cursos de formació no reglada agrupats sota el nom de Massana Permanent.

Això fa possible que l’Escola compti amb un gran nombre de tallers i amb professionals de les diverses arts aplicades i del disseny. Els i les nostres estudiants tenen la possibilitat d’iniciar-se en tallers d’art, oficis i disseny, i posar en marxa la seva pràctica creativa des del primer dia.

La convivència amb els altres plans d’estudi també permet al nostre alumnat de Batxillerat artístic compartir les iniciatives, idees i projectes d’altres estudiants i del professorat del centre, orientant-los i estimulant-los de cara al futur.

INFO PRÀCTICA

INFORMACIONS PRÀCTIQUES

Oferta de places (+info) (-info)

Horari (+info) (-info)

Quant val? (+info) (-info)

Preinscripció i matrícula (+info) (-info)

Vies d’accés (+info) (-info)

FUTURS

I DESPRÉS DEL BATXILLERAT, QUÈ?

–Es pot accedir a la Universitat, un cop aprovades les Proves d’Accés a la Universitat (PAU).

–Es pot cursar un Cicle Formatiu de Grau Superior d’arts plàstiques i disseny, de formació professional específica o d’ensenyaments esportius, si es tenen els requisits d’accés.

–Es pot accedir als ensenyaments superiors artístics.

–És possible integrar-se al món laboral.

• Ambient 01
  • Ambient 02
  • Ambient 03
  • Ambient 04
  • Ambient 05
  • Ambient 09
  • Ambient 06
  • Ambient 07
  • Ambient 08
  • Ambient 10
  • Ambient 11

Què més puc fer a Massana després del Batxillerat? (+info) (-info)

ON SOM

AL COR DEL RAVAL

Situada al cèntric barri del Raval des de 1935, la Massana és una escola compromesa amb la realitat social del seu entorn. De les Rambles a la Rambla del Raval, l’escola conviu en un entorn històric, plural i subaltern, en què s’entrecreuen les experiències de l’aula i del carrer. L’any 2017 l’escola va innaugurar l’icònic edifici de la Plaça de la Gardunya.

• Landing Grau Edifici 0
  • Landing Grau Edifici 1
  • Landing Grau Edifici 2
  • Landing Grau Edifici 3
  • Landing Grau Edifici 4
  • Landing Grau Edifici 5
  • Landing Grau Edifici 6
  • Landing Grau Edifici 7
  • Landing Grau Edifici 8
  • Landing Grau Edifici 9
  • Landing Grau Edifici 10
  • Landing Grau Edifici 11
  • Landing Grau Edifici 12
  • Landing Grau Edifici 13

La Massana forma part d’un dels eixos culturals més actius de la ciutat, al costat de referents com el MACBA, el CCCB, la Virreina, la Capella o la Filmoteca de Catalunya. La vida pedagògica del Grau universitari transcorre en estreta col·laboració amb tots ells.

Contacta’ns (+info) (-info)

Web Escola Massana