Batxillerat Artístic Escola Massana

HOLA!

PRESENTACIÓ

QUÈ EL FA DIFERENT?

La Massana és una escola de portes obertes. Tan obertes com ho volen ser el seu esperit, el seu tarannà i la seva mentalitat. Ebatxillerat artístic de la Massana valora, al mateix nivell, tant la teoria com la pràctica, partint de propòsits pedagògics que combinen l’una i l’altra, sabent que es pot «pensar fent», de la mateixa manera que es pot «fer pensant». El batxillerat Massana ofereix i confereix,  una formació integral, basada en la confiança en l’alumnat,  que contribueix a fer-lo madurar intel·lectualment i personal, i l’ajuda a  desenvolupar destreses i conviccions per comprendre i encarar la realitat de manera lúcida, crítica i creativa.

• Escola 01
  • Escola 02
  • Escola 03
  • Escola 05
  • Escola 08
  • Escola 06
  • Escola 12
  • Escola 07
  • Escola 09
  • Escola 10
  • Escola 11
  • Escola 12

Atronc de matèries comunes oficials de batxillerat,  i de modalitat (l’artística) que cursa tot l’alumnat, hi afegim un conjunt d’assignatures específiques de tipus pràctic, sense renunciar (al contrari) a l’exigència teòrica i conceptual. Les assignatures pràctiques es duen a terme als tallers propis de l’Escola, com ara:

• Landing Grau Taller 4
  • Taller fotografia (CA)
  • Landing Grau Taller 2
  • Taller escultura (CA)
  • Landing Grau Taller 1
  • Taller gravat (CA)
  • Landing Grau Taller 6
  • Landing Grau Taller 7
  • Landing Grau Taller 8
  • Taller joieria (CA)
  • Taller joieria
  • Taller ceràmica (CA)
  • Taller ceràmica
  • Taller esmalts (CA)
  • Landing Grau Taller 13
  • Taller vidre (CA)
  • Taller vidre
  • Taller pintura (CA)
  • Taller pintura

La convivència  amb els altres plans d’estudi d’ensenyaments superiors, i la presència d’estudiants de totes les edats, i de diverses nacionalitats (pels programes d’intercanvi internacional) sol esdevenir un estímul per a l’alumnat de Batxillerat artísticper a compartir les iniciatives, idees i projectes d’altres estudiants, i del professorat del centre. A l’Escola Massana també s’hi pot cursar:

• Vuit Cicles Superiors d’Ensenyaments Professionals d’Arts Plàstiques i Disseny,
  • Un Grau Universitari en Arts i Disseny (UAB),
  • Un Postgrau en Arts Aplicades Contemporànies,
  • Moltíssims cursos semestrals de formació no reglada agrupats sota el nom de Massana Permanent, de continguts diferents en cada convocatòria.

La Massana disposa dun gran nombre de tallers i de professionals de les diverses branques de l’art, de les arts aplicades, i del disseny, permetent als estudiants d’iniciar-s’hi i de posar en marxa la seva pràctica creativa des del primer dia.

INFO PRÀCTICA

INFORMACIONS PRÀCTIQUES

Oferta de places (+info) (-info)

Horari (+info) (-info)

Quant val? (+info) (-info)

Preinscripció i matrícula (+info) (-info)

Vies d’accés (+info) (-info)

FUTURS

I DESPRÉS DEL BATXILLERAT, QUÈ?

–Es pot accedir a la Universitat, un cop aprovades les Proves d’Accés a la Universitat (PAU).

–Es pot cursar un Cicle Formatiu de Grau Superior d’arts plàstiques i disseny, de formació professional específica o d’ensenyaments esportius, si es tenen els requisits d’accés.

–Es pot accedir als ensenyaments superiors artístics.

–És possible integrar-se al món laboral.

• Ambient 01
  • Ambient 02
  • Ambient 03
  • Ambient 04
  • Ambient 05
  • Ambient 09
  • Ambient 06
  • Ambient 07
  • Ambient 08
  • Ambient 10
  • Ambient 11

Què més puc fer a Massana després del Batxillerat? (+info) (-info)

ON SOM

AL COR DEL RAVAL

Situada al cor de Barcelona, a tocar de les Rambles i de la Boqueria. Des de 1935, acollida en part de l’antic Hospital de Sant Pau i de la Santa Creu, i des de 2017 en l’edifici propi de la Plaça de la Gardunya, en un entorn curull de referents històrics i culturals.

• Landing Grau Edifici 0
  • Landing Grau Edifici 1
  • Landing Grau Edifici 2
  • Landing Grau Edifici 3
  • Landing Grau Edifici 4
  • Landing Grau Edifici 5
  • Landing Grau Edifici 6
  • Landing Grau Edifici 7
  • Landing Grau Edifici 8
  • Landing Grau Edifici 9
  • Landing Grau Edifici 10
  • Landing Grau Edifici 11
  • Landing Grau Edifici 12
  • Landing Grau Edifici 13

La Massana forma part d’un dels eixos culturals més actius de la ciutat, al costat de referents com el MACBA, el CCCB, la Virreina, la Capella o la Filmoteca de Catalunya.

CONTACTE

Contacta’ns (+info) (-info)

Convocatòria Docent Col·laborador

L’Escola Massana, seguint instruccions del Consorci d’Educació de Barcelona, convoca el procediment per ser docent col·laborador per al segons semestre del curs 23/24, amb els següents perfils:

A. Llenguatges: Narració visual. Competencia en Arts gràfiques i arts gràfiques digitals

Condicions:

• Les hores lectives setmanals impartides per cada col·laborador han de ser inferiors a quatre

• Els candidats/tes que es presentin han d’estar al corrent de deures fiscals i contributius.

• Els requisits i procediment de selecció són l’aproximació als requisits generals del professorat del GAAD, que poden ser completats amb una entrevista personal.

• Les persones interessades poden enviar el CV a pedagògic.grau@escolamassana.cat fins el dia 05/2/2024

B. Llenguatges: Arquitectura gràfica. Competència en comunicació visiual i arts gràfiques digitals

Condicions:

• Les persones interessades poden enviar el CV a pedagògic.grau@escolamassana.cat fins el dia 12/2/2024

Web Escola Massana

Adscrit a la UAB