Internacional

La relació amb institucions docents de l’estranger és un fet rellevant a l’Escola Massana.

Curs a curs s’incrementa el nombre d’estudiants i docents que realitzen intercanvis amb escoles estrangeres, i d’estudiants i docents que venen de totes parts a cursar un període dels seus estudis a la nostra escola.

Això representa una experiència enriquidora per al conjunt de l’escola i també afavoreix la projecció del seu prestigi en l’àmbit internacional de les institucions superiors d’art i disseny.

La Coordinació d’Internacional gestiona la mobilitat d’alumnes i docents i intervé en l’establiment dels acords pedagògics i d’intercanvi que l’escola té signats amb nombroses institucions europees i americanes (escoles partner).