Concert Mónica Pustilnik. Llaüt Barroc

Mónica Pustilnik, obté el Diploma de Professora de Piano i Guitarra el 1991, posteriorment estudia música del Renaixement i Barroc en la Schola Cantorum Basiliensis (Basila, Suïssa).
El seu treball se centra entorn dels instruments de corda polsada (llaüts, chitarroni, guitarra barroca i renaixentista). Amb Jesper Christensen aprofundeix al Baix Continu, tant al laüt com al clau.
Des de 2002 és professora de Baix Continu i Llaüt a l’Escola Superior de Música de Catalunya  ESMUC

El llaüt d’onze ordres és el representant de l’escola francesa en el sis-cents, i el seu prestigi perdurarà fins a finals d’aquell segle.
Els tres grups de peces del programa es corresponen amb els extrems d’aquest arc temporal.

Dimecres 19 de maig a les 19.30h.

I. Peces en re menor. Denis Gaultier (1603–1672)
Prélude
Allemande “Tombeau de Mézangeau”
Courante