XAVI VEGA I ESTER LUESMA, EXALUMNES I MESTRES ARTESANS DEL VIDRE, GUANYEN EL PREMIO PRODUCTO DELS PREMIOS NACIONALES DE ARTESANÍA 2011

El Premio Producto 2011, amb una dotació de 7.000 €, ha anat a mans de l’empresa barcelonina Luesma Vega per la seva col·lecció de plats en vidre 55 bcn. La col·lecció reuneix les peces més rellevants del treball que aquests artesans realitzen des de fa cinc anys amb els xefs d’alta gastronomia Ferran Adrià, Mideki Matsuhisa, Paco Pérez i Albert Adrià, estant presents les seves peces en els millors restaurants del món com El Bulli, Miramar, 41º, Tickets o Koy Shunka.

A més de la seva elevada qualitat tècnica, formal i tradicional, el jurat ha valorat la seva gran capacitat d’innovació, adaptació i col·laboració amb altres professionals. L’empresa valenciana Luziferlamps ha estat guardonada amb el Premio Nacional de Artesania 2011, la més alta distinció.

www.luesmavega.com
www.fundesarte.org