Workshop ’Del privat a l’espai polític: sortir de l’armari’

Estudiants de l’especialitat d’Art de Graduat Universitari de l’Escola Massana (Gabriela Mínguez, Víctor Nyberg i Marta Burugorri) participen al Workshop ‘Del privat a l’espai polític: sortir de l’armari’ del 5 al 9 d’octubre 2010 a Can Xalant, Centre de Creació i Pensament Contemporani de Mataró. (Estudiants becats pel Centre Can Xalant).

Dirigeix el taller Josep Maria Martín, artista visual, professor de l’Escola HEAD (Haute École d’Art et Design) de Ginebra i ex-alumne de l’Escola Massana.

Aquest taller pretén convertir Can Xalant en un lloc propici per a la participació, investigació i reflexió de la transformació del privat en espai polític. Entenent que “sortir de l’armari” inclou no només qüestions sexuals: els temes personals que incumbeixen a l’individu són rarament valorats encara que constitueixen una part fonamental del desenvolupament sistèmic, ja sigui quant a l’espai, al temps, i al col·lectiu.

Més informació: www.canxalant.org

Presentació dels resultats del workshop: Dissabte 9 d’octubre de 18:00 a 21:00 h.

Can Xalant
Centre de Creació i Pensament Contemporani de Mataró