TOT EL QUE NO ES POT VEURE. UNA REPRESENTACIÓ DEL BOSC

S’exhibeix una selecció de maquetes realitzades durant el curs 2011–2012 pels alumnes que actualment cursen segon curs d’Interiorisme, fruit d’un projecte que consistia en dissenyar un espai d’arquitectura efímera marcada pel concepte del bosc. Els estudiants expressen d’aquesta manera la creativitat i capacitat de síntesi a partir de les seves vivències i emocions.

El muntatge expositiu, realitzat com a projecte d’aquest curs 2012–2013, ha estat seleccionat d’entre les diferents propostes presentades pels mateixos alumnes.

L’espai ha estat configurat a partir del control de la llum, que pretén modificar la percepció de la Sala Blava de l’Escola i d’un joc de miralls que permet una focalització múltiple i diversa de les maquetes.

L’execució d’aquest muntatge s’ha dut a terme entre tots els alumnes de segon d’Interiorisme.

De l’11 de març al 2 d’abril de 2013
Inauguració: dilluns 11 de març a les 19:00h.
Sala Blava