SEMINARI OBERT DE RECERCA EN DISSENY

El dimarts 4 de desembre, l’Escola ESDI acollirà el 3er seminari obert de Recerca en Disseny, compartit per les escoles Eina, Esdap, Esdi, Massana i UPC.

Es tracta de construir un espai dinàmic dins del seminari, un espai d’aprenentatge actiu i de foment de la recerca del disseny on Oriol Ventura, Ernest Perea, Antoni Fonseca i Casas i Eduardo Huerta, investigadors en disseny, presentaran les propostes d’innovació vinculades a empreses catalanes. L’objectiu és generar sinèrgies entre els investigadors del programa i els assistents.

Durant l’acte es donarà a conèixer una nova edició del programa que posarà en comú a investigadors i empreses catalanes sobre els propers reptes empresarials.

L’activitat forma part d’una sèrie de quatre seminaris oberts que es realitzen de forma rotativa a les diferents escoles participants. El programa dRD de dinamització en la investigació del disseny és un dels projectes estratègics del BDIC Barcelona Design Innovation Cluster, impulsat conjuntament per BCD i l’Ajuntament de Barcelona.

Aquesta activitat compta amb el suport del Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme a través del Programa de Suport a Agrupacions Empresarials Innovadores, i està cofinançada pel FEDER.”

4 de desembre de 2012 de 17:00 a 18:30h.
Auditori ESDI. Marqués de Comillas, 81–83. Sabadell.
Organitzen: BCD (a través del BDIC) i ESDI
Col·laboren: Eina, Esdap, Massana i UPC