SANT JORDI 2011

Dimecres 6 d’abril de 19:00 a 20:00h:
Presentació a la Sala d’Actes del llibre “Els 3 infinits, un llibre de ciència per a gent de lletres”, de Marc Boada, Momentum Editors.
Intervindran: Marc Boada, professor de l’escola i divulgador del coneixement científic, el seu editor, Serafí Gàzquez; i un representant de l’Escola Massana.

Dijous 14 tarda i divendres 15 d’abril:
S’instalarà a la porta de l’Escola un punt de venda dels llibres d’Edicions Escola Massana, així com la darrera edició de samarretes i bosses.

Divendres 15 d’abril:
Elisabet Insenser, professora del Departament de Comunicació Visual, farà una xerrada a la Sala d’Actes sobre l’exposició que va realitzar durant l’any Rodoreda i que estarà instal·lada a aquest espai. L’exposició, que es va fer per encàrrec del Consorci de Biblioteques de Barcelona i l’Aula de Poesia de Barcelona, ens acosta a la figura de Mercè Rodoreda a partir de manuscrits originals de poesies de l’autora i fotografies d’Elisabet Insenser. A la xerrada hi estan especialment convidats els alumnes de Batxillerat, que a més llegiran algun passatge de l’obra literària de Rodoreda.

Del dijous 14 al diumenge 17 d’abril:
Fira Arts Libris a l’Arts Santa Mònica. Les nostres companyes Montse Gomis i Hélène Genvrin participaran el dissabte 16 a les 11:30h del matí en un cicle de xerrades de representants de diferents escoles en torn al llibre on presentaran, entre d’altres, els resultats del darrer Seminari d’Impressió Experimental Escola Massana/Fundació Xavier Nogués.