OFF MASSANA RENEIX AMB L’OBERTURA DE DOS TALLERS AL CARRER DE ROBADORS

Gràcies al conveni de col·laboració que l’Escola Massana ha signat amb Foment de Ciutat Vella i el Patronat de l’Habitatge de l’Ajuntament de Barcelona, Off Massana reobre amb dos nous espais al costat de l’escola, al carrer de Robadors, un d’art tèxtil i l’altre de gravat/Il·lustració. L’objectiu dels tallers és esdevenir una plataforma de desenvolupament professional per als alumnes que estiguin realitzant el Projecte Final d’Estudis o que hagin finalitzat un Cicle Formatiu o el Grau Universitari a l’Escola Massana l’any anterior. Aquesta iniciativa té la consideració de seminari professionalitzador i incorpora un seguiment tutoritzat de l’alumne. Per accedir a aquest programa, cal omplir el full de preinscripció que és a la pestanya d’Off Massana d’aquest mateix web.