Nous convenis d’Escola-Empresa: La Laia 2011 i Novasol Spray

• L’alumna de CFGS d’Il·lustració Carla Besora ha estat la creadora de la imatge de la Festa Major d’hivern de Barcelona gràcies al conveni que l’escola té amb l’Institut de Cultura de Barcelona. La feina de Carla Besora ha estat representar el personatge de la Laia, patrona de la ciutat, en les diverses aplicacions gràfiques de la comunicació d’aquesta festa.
  • Massana ha signat també un conveni de col·laboració amb l’empresa Novasol per tal de dur a terme dues sessions experimentals per testar un producte en spray que l’empresa pensa comercialitzar en el futur en l’àmbit de les Belles Arts. Els alumnes de CFGS d’art tèxtil han estat escollits per proposar al llarg d’aquestes sessions els usos que pot tenir aquest producte.