L’Escola Massana al Saló de l’Ensenyament

Per a la concepció de l’estand es va demanar als professors del Departament de Producte i Espai que presentessin propostes. D’entre les rebudes, es va seleccionar la del professor Ricardo Marsicano, qui s’ha ocupat tant del disseny com de la producció dels volums. D’altra banda, el grafisme de l’espai i el merchandising (samarretes i bosses) s’han escollit a partir de dos concursos interns entre alumnes. La gràfica, de l’alumna Aida Fuster, s’ha triat d’entre els projectes sol·licitats als alumnes de 2n de Gràfica Publicitària, mentre que samarretes i bosses duran el disseny de Maria Garcia, alumna de 1r del mateix Cicle. Gràcies a tots els que han participat en aquesta acció, hagin o no estat seleccionats.

Del 23 al 27 de març
Recinte Montjuïc 1. Pavelló 2 (nivell 0), estand E 521.