Jornades de Serraduy 2014

La Secció de Joieria de l’Escola Massana de Barcelona junt amb l’Escola d’Art de Saragossa organitzen aquest seminari basat en activitats de fosa de metalls, d’aproximació a la mineralogia (talla i polit de pedres) i cuites ceràmiques, dirigides als alumnes del Cicle Formatiu Superior de Joieria Artística. Acostumen a visitar-nos altres escoles i universitats, com, per exemple, l’Institut et Lycée des metiers d’art de Lyon, la Universitat de Trier en Idar Oberstein d’Alemània, el Col·legi de Joiers de Catalunya, l’Escola d’Art d’Osca i l’Escola EMAV de Barcelona.

L’entorn de la Vall d’Isàbena és ideal per a aquests tallers donada la gran importància geològica, paleontològica i arqueològica de la comarca de la Ribagorça.

El Ministeri d’Educació, Cultura i Esports amb el programa ARCE, la Comarca, l’Ajuntament d’Isàbena i l’Associació Amics de Serraduy col·laboren i faciliten l’organització d’aquestes jornades amb gran entusiasme i il·lusió per la seva continuïtat.

Vídeo del Seminari de les Jornades de Joieria a Serraduy