Exposició: Projectes en vidre

Les beques de la Fundació Centre del Vidre

La Fundació Centre del Vidre de Barcelona convoca amb la col·laboració de la Fundació La Caixa des de fa tres anys unes beques destinades als estudiants de les escoles de disseny, d’art i d’arquitectura de Catalunya.
Aquesta exposició és una mostra dels resultats obtinguts gràcies a les beques, que donen la possibilitat de realitzar un projecte en vidre. Pretenen, d’aquesta manera, afavorir que els estudiants tinguin una aproximació al material, el vidre, utilitzant diverses tècniques de transformació, facilitant un punt de partida per a descobrir les propietats i potencialitats del vidre als futurs professionals.
Amb aquesta iniciativa, la Fundació fa una aposta per a la col·laboració amb les escoles i els seus docents per tal d’afavorir i donar valor a la possibilitat de conèixer el vidre per a millorar i complementar la formació dels seus alumnes.
Per altra banda, darrera d’aquesta proposta hi ha la seguretat de que cal cercar la col·laboració de diferents agents per assolir un millor resultat. El treball en xarxa és especialment important en aquests moments en els que cal prioritzar l’eficàcia i l’eficiència dels sempre limitats recursos i mitjans.