Exposició ‘Preludi tèxtil per a Chopin’

A les peces que es mostren en aquesta exposició itinerant, s’ha treballat el concepte de transferir l’estètica de la música de Chopin (el cromatisme, el preludi, l’ornament, la improvització, la utilització de temes folklòrics...) en una altra disciplina artística: el disseny tèxtil.
Aquesta exposició ha estat presentada a Toulousse, i després de Barcelona, anirà a la Cartoixa de Valldemossa i a Varsòvia.
En el Seminari van participar 18 estudiants de 5 universitats i escoles diferents. De l’escola Massana han participat 3 alumnes de CCFF d’Art Tèxtil; Ana Montoya, Cristina López i Eva Rodriguez.
Les altres escoles participants han estat: el Departament d’Arts plastiques Arts appliqués de l’Université de Toulouse le Mirail, França; l’Escola Superior de Disseny de les Illes Balears, Palma de Mallorca, la Facultat de Disseny Industrial, Academy of Fine Arts de Varsòvia, Polònia i l’Ecole Supérieure des Arts Appliqués Duperré, Paris, França.
Inauguració dilluns 3 a les 19h. Del 03.05.10 al 14.05.10

Escola Massana. Sala Busquets i Sala Blava. Hospital, 56