EXPOSICIÓ: NSAIO 4 (NOVA JOIERIA DE IDAR-OBERSTEIN 4), TRIER UNIVERSITY OF APPLIED SCIENCES IN IDER-OBERSTEIN

L’exposició NSAIO 4 (Nova joieria de Idar-Oberstein 4) mostra una selecció d’obres recents dels estudiants de la secció de “Joieria i pedres precioses” de la Universitat de Trier. En aquesta exposició participen alumnes dels programes de Diplomatura, Grau i Màster en Arts. Les obres han estat realitzades en totes les etapes dels estudis per tal de donar una imatge general del nivell de producció d’aquesta institució, i també del desenvolupament personal i artístic dels estudiants.

Aquesta exposició es reparteix entre els espais expositius de l’Escola Massana i la Galeria Amaranto, carrer Sant Domènec, 23, Gràcia.

Inauguració a la Escola Massana: 17 de gener a les 19:00h.
Inauguració a la Galeria Amaranto: 18 de gener (hora a concretar)

Mostra d’algun dels treballs: