Exposició ’Les Joies del Liceu’

Des del taller de l’Escola Massana, els professors Carles Codina i Josep Carles Pérez van plantejar unes pautes conceptuals, de procés i tècniques basades en resoldre una proposta de crear joies referents al Gran Teatre Liceu. Van comptar amb l’assessorament del professor Pere Duran pel disseny dels respectius packagings.

La gran bellesa d’aquestes peces és gràcies a la unió entre la tradició i contemporaneïtat dels diversos materials i tècniques emprades: plata de llei, pedres precioses, esmalt, pa d’or, metacrilat, acer, tall a làser i disseny 3D.

L’Escola Massana es va posar en contacte amb Laie perquè actuessin com a client real per aquestes joies. L’equip de Laie, empresa que gestiona les botigues del Gran Teatre del Liceu (laie Liceu i laie petit Liceu), disposa d’un ampli coneixement dels productes culturals, és per això que va poder actuar com a avaluador de les joies.

Catorze peces úniques que reuneixen les característiques formals i singulars que representa el Liceu al llarg de la seva història.

Aquestes peces estaran exposades a l’Espai Liceu del 16 de març al 4 de maig.

Amb la col·laboració de: