EXPOSICIÓ: ENTRE FORMES, DE JESÚS MARTÍNEZ CLARÀ

Amb aquesta exposició vol mostrar que la feina del teòric a una escola com la nostra es troba pol·linitzada per la presencia poderosa de la pràctica de l´art. Una bona ocasió per demostrar que la escriptura i la reflexió teòrica pot exigir la resposta de una praxis de risc. Aquestes aproximacions al mon de la creació artística son un sincer reconeixement a la influencia que ha tingut sobre la meva experiència el fet de trobar-me tan a prop de la causa de l´art.
Hi trobem un primer grup d´obres fetes des de 1982, any de entrada a l´Escola fins a l´actualitat realitzades amb processos diversos. Un segon grup d´obres que son “Llibres d´artista” i un tercer grup d´obres de gran format fetes amb tinta sobre Washi, paper japonés fet a mà a la petita població japonesa de Aoya.

Del 15 de Juny al 30 de Juny de 2011
Inauguració: 16 de Juny a les 19:00h