Exposició ’Connexions / Transversals’

Parlar de la renovació de la joieria catalana és parlar també de l’Escola Massana. Quan a finals dels anys cinquanta, el joier i pintor Manel Capdevila, es fa càrrec d’organitzar el nou departament de joieria, va aportar la seva experiència com artista, per concebre les seves classes com una aula oberta, en la qual tenien cabuda tota mena de idees i materials nous, impulsant la cultura del disseny i el projecte per sobre de tota mena de forma incontrolada i estereotipada.

Amb el pas del temps l’Escola Massana s’ha convertit en un centre de referència dins del món de la joieria contemporània internacional, i aquest prestigi l’ha guanyat perquè ha sabut mantenir una metodologia pedagògica que no ha oblidat els orígens de l’ofici, però que també ha sabut obrir-se a nous horitzons i trobar un espai dins del món de les arts contemporànies. Això ha estat possible gràcies a les aportacions, fetes des de diferents sensibilitats, de les experiències professionals dels professors, col·laboradors i artistes invitats, que durant aquests anys han mantingut un contacte continuat amb el Departament de Joieria.

Carmen Amador
Carles Codina
Josep Carles Pérez
Judy McCaig
Elisabet Puig Barral
Pilar Cotter
Ramon Puig Cuyàs
Silvia Walz
Úrsula Viñolas
Tensi Solsona

Del 28 d’octubre al 27 de novembre de 2010.
Inauguració: 28 d’octubre a les 19:30h.
Amaranto joies…

Sant Domènec 23. Barcelona.
Tel. 93 217 14 40.
amarantojoies@d-dos.com
www.amarantojoies.com

Horari:
de dimarts a dissabte de 12:00 a 14:30 i de 17:00 a 20:30 h.