DARRERES ACCIONS D’ESCOLA EMPRESA

• Fruit del Conveni de col.laboració signat entre el Consorci d’Educació de Barcelona i el Districte de Ciutat Vella, es va organitzar un concurs entre els alumnes de l’assignatura Projectes d’art de 3r de Graduat per presentar projectes d’instal.lacions artístiques per ser ubicades en un solar del carrer de la Morera del qual disposa el Districte Ciutat Vella. Es van seleccionar tres projectes per instal.lar-se al llarg de 2011: MEIN de Sofia Mataix, Realitat inaudible de Gisela Ferré, i Room 71 de Jordi García i Rodrigo Espinosa.
  • Els alumnes de 2n del CFGS d’Arts aplicades al mur han realitzat un mural a la tanca protectora ubicada a la Plaça Dr.Fleming en motiu de les obres de la Gardunya, fruit de l’Acord de col.laboració que l’Escola va signar amb Foment de Ciutat Vella.
    Exposició dels projectes presentats en aquest concurs.
    A partir del 2 de maig al hall de l’Hotel Hesperia Rambles. C.Hospital, 26.