CONVENI DE COL·LABORACIÓ ECOM-ESCOLA MASSANA

ECOM és un moviment associatiu integrat per 175 organitzacions de persones amb discapacitat física, d’àmbit estatal, constituïda com a federació d’Associacions. Té com a missió defensar l’exercici dels drets de les persones amb discapacitat física i treballar per a la millora de la seva qualitat de vida.

Amb motiu del seu quarantè aniversari, el dia 25 de novembre d’enguany, ECOM  presentarà, en un acte institucional, el guardó Mª José Vázquez, nom de la que va ser la seva Presidenta. Aquests guardons estan destinats a distingir accions i activitats per part de persones o entitats en favor dels seus objectius fundacionals.

El disseny d’aquest guardó l’estan realitzant  els estudiants de 2n curs del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Arts Aplicades a l’Escultura. D’entre les diverses propostes presentades un Tribunal,  format per membres d’ECOM i de l’Escola Massana, triarà la que consideri més apropiada. La realització dels guardons es durà a terme als tallers d’ECOM per persones amb discapacitat física.