Conferència “Projectes artístics de Josep Maria Marín.Crear des de l’art noves estratègies d’intervenció“ a càrrec de Josep Maria Martín

Josep Maria Martín, artista visual i professor del Pole Arts Action, HEAD (Haute École d’Art et de Design) a Ginebra, i membre de l’equip pedagògic a l’Ecole Superieure de Beaux Arts de Perpinyà.
Des de fa anys, els projectes artístics de Josep Maria Martín estan centrats en crear des de l’art noves estratègies d’intervenció en certes estructures consolidades en la societat actual, pero no per aixó mancades de fissures. Amb una voluntad subjectiva i reflexiva, quëstiona i critica la realitat sobre la qual decideix treballar. Les seves peces posen l’accent en la idea de procés, investigació, participació, implicació i negociació, fent que els agents identificats per a cada projecte es converteixin en veritables generadors d’un projecte comú.

Conferència organitzada des de el graduat Universitari Escola Massana-UAB. Projectes d’art de 3r curs, en relació a la proposta de classe “Intervenció artística als mercats de Barcelona”.