Ceràmica Negra

Dins del departament d’Arts Aplicades s’organitza el 4t seminari sobre ceràmica negra. Els alumnes han de crear obres personals a partir d’unir dues singularitats de Quart, els motlles de l’arquitecte noucentista Rafel Masó que són propietat del taller de ceràmica Marcó i la ceràmica negra, és a dir el fang cuit en atmosfera reductora que dóna a les peces un singular color negre grafit. El seminari s’organitza a partir de motlles d’elements arquitectònics, motius decoratius, rajoles, figures i ornaments religiosos amb els quals s’afronta el repte de la creació d’objectes de disseny i escultures amb caràcter contemporani. Dirigit a alumnes del CFGS d’Arts Aplicades al Mur, del CFGS d’Escultura, i del Grau en Arts i Disseny.

• Seminario Cerámica Negra
  • Seminari Ceràmica Negra 2013