Annual Marzee Selection of Graduate Work Jewellery from International Academies and College 2010

La Galeria Marzee, de Nigmegen, Països Baixos, organitza cada any una exposició-premi, amb una selecció de treballs d’alumnes graduats a les més prestigioses escoles i universitats de tot el món. Aquest any varen ser seleccionats per representar a l’Escola Massana els alumnes del Cicle Formatiu Superior de Joieria Artística, Trinidad Contreras, Carolina Gimeno, Carolina Martínez Linares i Gastón Rois. De nou premis que es concedeixen, dos varen ser per els estudiants Trinidad Contreras i Carolina Martínez Linares.

Alumnes a la Galeria Marzee: Gastón Rois, Carolina Martínez, Carolina Gimeno i Trinidad Contreras: