VI JORNADES TALLERS DE JOIERIA I NATURALESA. SERRADUY 2012

L’Escola d’Art de Saragossa, l’Escola Massana i l’Escola de mestres d’arts de Lyon ja están apunt de començar les Jornades el dia 28 de maig. Els procesos d’algunes de les tècniques ja están molt avançats.

Els alumnes de l’Escola EMAV de Barcelona están a punt d’obrir dues xarxes socials (adreces que es publicaran un cop s’hagin creat) per a poder seguir en directe aquestes jornades Serraduy 2012.

Han confirmat la visita a les jornades l’Escola de València, la universitat de Trier en Ider Oberstain, del Col.legi de Joiers de Catalunya, alumnes de fotografía de l’Escola d’Art d’Osca, i el departament de Gemologia de la universitat de Geologia de Barcelona també està interessada en visitar-nos.

A la Vall d’Isábena ja han instal·lat la carpa on, seguint el model de les últimes Jornades de 2010, s’intentarà, si més no, igualar l’exit d’aquestes.

Els alumnes ja están inquiets i amb ganes de començar-les per tal de preparar amb posterioritat l’exposició itinerant per cinc comunitats autónomes, que el 15 desembre i amb el suport del Ministerio de Educación Cultura i Deportes amb el seu projecte ARCE, s’inaugurarà al Palau Villahermosa d’Osca. Per a aquesta exposició itinerant editarà un catáleg la Diputació Provincial d’Osca.

Serraduy
Del 28 de maig a l’1 de juny