TRAJECTÒRIES. VARIACIONS SOBRE EL GEST, EDOUARD CABAY

Exposició

16.12.21–4.3.22
Espai Busquets

La Massana emprèn una col·laboració amb l’Edouard Cabay sobre el tema del gest i les seves variacions en les diferents disciplines artístiques i artesanals que formen part dels curricula de l’escola.

El treball de l’artista, entre mitjans físics i digitals, vol observar el paper de la mà a les disciplines creatives contemporànies en un món cada cop més digitalitzat.

L’exposició té la forma d’una residència i veurà l’artista interactuar amb deu alumnes de l’escola que sortiran de l’aula amb els seus projectes i eines per treballar a la Sala Busquets on l’artista escanejarà, en tres dimensions, les trajectòries de les mans dels alumnes, mentre treballen.

Els deu moviments rastrejats, representats digitalment i desenvolupats en variacions amb l’ús de la sintaxi algorítmica, donaran lloc a una sèrie de dibuixos que s’imprimiran i s’aniran penjant progressivament durant l’exposició, fins a completar-la.

El treball resultant de Trajectòries és un arxiu en forma de catàleg de moviments: una sèrie de dibuixos en diferents suports, tant digitals com analògics, un arxiu de les pràctiques artístiques de l’escola Massana de principis del 2022.

Presentació inaugural: 22 de febrer a les 19 hores.