SERRADUY 2014

VII jornades de tallers de joieria i naturalesa

La secció de joieria de l’Escola Massana junt amb l’Associació Amics de Serraduy organitzen les activitats de fosa de metalls, d’aproximació a la mineralogia (tallant i polint pedres), de tècniques d’inclusió de diferents elements en resines i cuites ceràmiques, dirigides als alumnes de Cicle Formatiu Superior de Joieria Artística. Dotze anys de treball avalen aquesta experiència en un entorn, la Vall d’Isàvena, ideal per aquests tallers donada la gran importància geològica, paleontològica i arqueològica de la Comarca Ribagorçana.

Enguany participen junt amb L’Escola Massana: L’Escola d’Art de Saragossa, L’Escola d’Art i Superior de Disseny de València EASD i l’Institut i Liceu de mestres d’arts de Lió SEPR.

Activitats a Saragossa, Barcelona, València i Lió des del mes de gener fins al maig.

Activitats a Serraduy del 26 al 30 de maig.