PROCESSOS CERÀMICS. ESCOLA MASSANA

Exposició

24.1–20.3.20
Espai Busquets

L’exposició mostra diferents procediments de fabricació ceràmica aplicada a l’arquitectura, amb especial atenció al disseny i a la producció de la façana de l’Escola Massana.

La trajectòria de Cumella en col·laboració amb arquitectes és extensa: Va encarregar-se de la ceràmica pel Parc dels Colors, de Mollet del Vallès (acabat el 2001), i va recobrir les escultures del Parc Diagonal Mar (2002) i el sostre espectacular del Mercat de Santa Caterina (2005), totes elles per l’estudi EMBT (Enric Miralles i Benedetta Tagliabue).

Va col·laborar amb l’artista Frederic Amat en projectes com Mural d’Ulls (2011) a l’Hotel Ohla Barcelona, i Villa Nurbs, Empuriabrava (2009), de l’arquitecte Enric Ruíz Geli. Cumella va treballar amb l’arquitecte Daniel Isern en la façana i interiors de l’Hotel Ohla Eixample (2016); i amb l’arquitecta Carme Pinós en la nova seu de l’Escola Massana de Barcelona (2017) al Raval.