MOSTRA DE TREBALLS DE 1R I 2N DE BATXILLERAT. CURS 2011–12

1r de Batxillerat TABAT-1

Iniciem el curs cercant la llum, observant-la i capturant-la mitjançant la càmera fotogràfica. Posteriorment, triem una de les imatges per polaritzar-la, gravar-la en linòleum, i estampar-la. Passem del pla al volum aixecant dissenys geomètrics de paper que podrien integrar-se en l’arquitectura. Modelem la matèria primigènia del fang per fer aflorar relleus vegetals. I els dits creen el retrat volumètric del company de classe.

2n de Batxillerat TABAT-2
Il·lustrar un fet no és dibuixar-ne una escena, és articular una sèrie de símbols, d’indicis, d’icones o de metàfores en una sola imatge contundent i pregnant. Aquest és el primer repte que superen els alumnes. Després, s’inicien en el críptic món de la lletra, de la seva forma i de les connotacions inherents a cada tipografia. L’objectiu d’aquest segon exercici és entendre la ideosincràcia dels alfabets i saber com combinar-los.

Del 18 al 30 de novembre de 2011.
Sala Busquets. Escola Massana