Docents: Mobilitat docents

L’acció STA dins del programa Erasmus+ promou la mobilitat docent, oferint als professors dels diferents departaments de l’Escola Massana la possibilitat de confrontar la seva tasca pedagògica durant una estada d’ aproximadament una setmana en un altre centre docent estranger. Les mobilitats es realitzen amb les escoles partner i també amb aquelles institucions amb les que l’Escola Massana té signats convenis.

Així mateix, l’Escola Massana acull professors de centres estrangers partners que realitzen una mobilitat docent, enriquint la nostra activitat acadèmica mitjançant la seva participació a les classes, seminaris o xerrades.

L’Escola Massana ha participat a un programa d’intercanvi de coneixement celebrat a Dublin del 8 al 10 de febrer organitzat pel World Crafts Council Europe.

La residència ha comptat amb la visita al National College of Art and Design de Dublin, debats, xerrades i treball en xarxa per facilitar una comprensió més profunda de les organitzacions que hi participen i compartir les seves missions pel que fa l’artesania, el disseny i l’educació.

En aquest enllaç podeu recuperar la difusió que s’ha fet de l’estada.