MASSANA: ESPAI PERMANENT

Del 3 al 20 de desembre de 2013

Mostra de treballs realitzats en els cursos de la Massana Permanent durant l’any acadèmic 2012–13.

A l’any 1994 es van posar en marxa els primers cursos de Massana Permanent, un nou escenari formatiu que cobria necessitats d’especificitat d’alguns estudis, que obria l’escola a la ciutadania i que permetia fer difusió dels tallers d’oficis.

Aviat farà vint anys que aquesta oferta pedagògica es manté, adaptant-se a les situacions de canvi de l’Escola sense perdre la seva pròpia identitat. Cursos monogràfics, alguns troncals, altres propers a postgraus i màsters, teòrics, pràctics, de tècniques tradicionals i de tecnologies contemporànies on tothom hi té cabuda.

En la mostra volem donar a conèixer aquesta altra escola que, ocupant els mateixos espais i el mateix esperit “massanero”, ha sabut assolir un lloc de permanència a La Massana.

Del 3 al 20 de desembre de 2013
Inauguració dimarts 3 a les 18:00h.
Sala Busquets i Sala Blava