LA TEVA FUTURA TESI PARLARÀ DE DISSENY?

BDIC Barcelona Design Innovation Cluster, juntament amb les escoles Eina, Esdap, Esdi i Massana, impulsa el primer seminari obert en Recerca en Disseny el proper 24 de maig, amb l’objectiu de connectar investigadors en disseny amb empreses catalanes, per al desenvolupament de tesis doctorals en disseny guiades per demandes d’innovació empresarial.

Aquesta activitat, emmarcada en el programa dRD del BDIC Barcelona Design Innovation Cluster, s’adreça a empreses que vulguin posicionar-se en l’àmbit de la innovació fent ús de la recerca com a eina estratègica, i a professionals interessants en desenvolupar tesis doctorals a través de la Recerca en Disseny. En aquest marc l’Escola Massana acollirà el proper 24 de maig el primer seminari obert en Recerca en Disseny, un espai dinàmic d’aprenentatge actiu i de foment de la recerca en disseny, compartit per les escoles Eina, Esdap, Esdi i Massana, on els investigadors en disseny presentaran l’estat de les propostes d’innovació vinculades a les 4 empreses catalanes participants, i es generaran sinèrgies entre els investigadors del programa i els assistents.

L’activitat forma part d’una sèrie de 4 seminaris oberts que tindran lloc durant 2012 i part del 2013, que es realitzaran de forma rotativa a les diferents escoles participants. El programa dRD de dinamització de Recerca en Disseny és un dels projectes estratègics del BDIC Barcelona Design Innovation Cluster, impulsat conjuntament per BCD i l’Ajuntament de Barcelona.

Organitza: BCD i Escola Massana
Col·labora: Eina, Esdap i Esdi
Data: 24 de maig
Hora: de 9 a 10’30 hores