La Massana amb la COP22

Aquest 4 de novembre l’Acord de París, fruit de la COP 21, ha entrat en vigor, ja que dels que el varen firmar a Paris (174 països més la Unió Europea) l’han ratificat pels seus parlaments la Unió Europea, així com Xina, Estats Units, la Índia, entre d’altres, que sumem més del 55% de les emissions de CO2.

La COP 22, que es celebra a Marràqueix entre el 7 i el 18 d’aquest novembre ha de servir per activar el CMA, que és l’òrgan de govern que permetrà accelerar les accions per aconseguir no superar els 2ºC per damunt de les temperatures prèvies a l’era industrial.

A l’Escola Massana, conscients de la importància d’aquesta reunió, tindrem durant aquests 15 dies a la nostra façana dues banderoles que anuncien aquesta reunió del COP22. Aquestes banderoles han estat fruit d’una proposta entre els nostres alumnes de batxillerat artístic, en la línia pedagògica del nostre centre de vincular la formació i la creativitat amb un compromís responsable dels futurs creadors.

Els cartells exposats són de les alumnes:

• Aina Andrés (imatge esquerra)
  • María Rodríguez (imatge dreta)

El nostre frontispici manté el rètol històric de la nostra escola CONSERVATORIO DE ARTES SUNTUARIAS ESCOLA MASSANA: el voldrien entendre, a dia d’avui, com a CONSERVATORI DE LES ARTS IMPLICADES.