LA LARGA NOCHE. PINTURA I CERÀMICA DE MIGUEL VÁZQUEZ

Inauguració: 24 d’abril 2014, 12:30h.

Miguel Vázquez Pesquera (Santander, 1921–Santander, 2010) va ser alumne de l’Escola Massana durant els anys 60. Un pintor i ceramista que va realitzar una tasca important de difusió de la pintura informal i de la ceràmica contemporània a partir de l’aprenentatge fet a l’Escola. Va fundar un taller i una escola de ceràmica amb nombrosos alumnes i va fer una gran feina de col·laboració amb l’arquitectura que va donar lloc a diferents murals ceràmics en edificis importants de Cantàbria i Euzkadi.

Exposició a la Sala Busquets i la Sala Blava del 23 d’abril al 16 de maig de 2014.

Inauguració i la taula rodona L’Escola Massana als anys 60 amb Jesús-Àngel Prieto, Xema Vidal, Javier Vázquez (fill de l’artista) i Antonio Ontañón. Dijous 24 d’abril a les 12:30h.