L’ALUMNE GERARD BALLESTER REP UN ACCÈSSIT DEL JURAT AL PREMI D’ESCULTURA CONTEMPORÀNIA 2012 DE LA FUNDACIÓ VILA CASAS

Dissabte 16 d juny va tenir lloc l’acte de lliurament del Premi d’Escultura Contemporània 2012 convocat per la Fundació Vila Casas. En la edició d’enguany, el jurat, format per Llucià Homs (gestor cultural), Francesc Miralles (crític d’art), Antonio Sagnier (col·lecionista), Manel Álvarez (escultor), Joan Uriach (patró de la Fundació), Glòria Bosch i Antoni Vila Casas, directora d’Art i president de la Fundació, ha decidit atorgar excepcionalment, per la seva qualitat, un accèssit de 6.000€ a Gerard Ballester (Sabadell, 1990), alumne d’Escultura de l’Escola Massana, per l’escultura Inabitata Piaggia. Gerard Ballester va ser becat del tallerBDN on va realitzar aquest projecte escultòric. Les obres premiades passaran a formar part de la col·lecció permanent de la Fundació Vila Casas.

Més de 200 obres es van presentar aquest any al Premi de les quals 48 varen ser seleccionades com a finalistes per optar-hi. Aquestes 48 obres, entre elles les dues guardonades, estan exposades a la sala 1 del Museu d’Escultura Can Mario i es podran visitar fins el dia 16 de setembre.

Foto: Inabitata piaggia, de Gerard Ballester, i el moment del lliurament del premi.