L’ALUMNA DE JOIERIA MARIA SAURA ESTRUCH HA ESTAT SELECCIONADA PER PARTICIPAR EN L’EXPOSICIÓ TALENTE 2012.

L’exposició TALENTE 2012 forma part del programa de la 64ª Internationalen Handwerksmesse de Munic,  on hi participaran 97 joves artistes de 28 païssos, que tindrà lloc del 14 al 20 de març de 2012.

L’objectiu de TALENTE és promoure als joves que experimenten amb les arts aplicades, mostrant les seves obres en el marc de la Fira Internacional dels Oficis de Munic. També hi ha uns premis que seleccionarà un jurat internacional.

Tres alumnes del CFGS d’Art  Tèxtil i dues del CFGS de Joieria Artística van ser preseleccionades en primera instància i,  finalment, ha estat  seleccionada l’alumna Maria Saura Estruch, de joieria.