L’alumna Ciara Quilty-Harper il·lustra la campanya de Nadal del Mercat de la Boqueria

Enguany ha estat el quart any en que els alumnes del segon curs del CFGS d’Il·lustració de l’escola Massana han participat amb una proposta individual al concurs tancat per al cartell de la campanya de Nadal del Mercat de la Boqueria, amb el lema “Anem a sopar, la Boqueria convida”.

Un jurat format per els dissenyadors gràfics i el departament de comunicació de la Boqueria així com un professor convidat han escollit les propostes de la Cynthia Kwinkelenberg i de la Cristina Luna, que han resultat finalistes mentre que la guanyadora ha estat la proposta de la Ciara Quilty-Harper.

La cerimònia d’entrega de premis ha tingut lloc avui 27 de novembre a la Sala d’Actes de l’escola Massana, amb la presència del director de l’escola Massana, el gerent de la Boqueria i el President de l’associació de paradistes.

Diverses parades han participat amb un càtering de la qualitat gastronòmica habitual al Mercat i Estrella Damm ha aportat les begudes.