JOIERIA CONTEMPORÀNIA. 6 ESCOLES, 6 VISIONS.

El dilluns 14 de novembre, a les 19 h, s’inaugura a l’Escola d’Art i Disseny de Tarragona una mostra que aplega dissenys recents dels estudiants de sis escoles de joieria de Catalunya i el País Valencià. Les joies exposades representaran els millors dissenys dels estudiants de joieria artística de l’Escola Llotja de Barcelona, l’Escola del Treball de Barcelona, l’Escola Massana de Barcelona, l’Escola d’Art i Superior de Disseny de València, l’Escola Arsenal de Vilafranca i la pròpia Escola d’Art i Disseny de Tarragona.

En aquest mateixa línia formativa, hi ha programades dues conferències en els propers dies. La primera tindrà lloc el dimarts 22 de novembre, a les 17h, i versarà sobre el coneixement de les gemmes emprades en la joieria actual. La segona conferència tindrà lloc el dilluns 28 de novembre, també a les 17h, i anirà a càrrec del joier Ramon Puig Cuyàs que parlarà de la seva obra. Aquest professor de l’Escola Massana és una de les figures de referència en la joieria experimental, caracteritzada per l’ús de tot tipus de materials, més enllà de la plata i la resta de metalls nobles tradicionals.

Hall de l’entrada de l’Escola d’Art i Disseny de Tarragona
Carretera de Valls, s/n. Zona educacional. 43007 Tarragona