EXPOSICIÓ: TUBSTORETA

Del 21 al 31 d’octubre de 2013

Mostra de projectes de l’esdeveniment de creació Trashboarding del Barcelona Design Festival del passat mes de juny. El workshop, en què van participar quatre equips de professionals i un d’estudiants de l’Escola Massana, va consistir en la creació d’un espai a partir de transformar cartró reciclat obtingut de residus. Els alumnes de Massana que hi van participar són: Sílvia Badorrey, Ferran Vichez, Patrícia Monzó, Anas Rifi-Zinati i Júlia Pérez Escobedo, del CFGS de Modelisme Industrial i de PIDO, i de 3r de Grau. Els van tutoritzar els professors Xavier Carrascal, Èlia Clemente i Xema Vidal.

La proposta consisteix en estores fetes de tubs relligats amb un trenat de cintes de cotó de colors que es transformen en llits, en seients, en una hamaca sospesa o que fins i tot, girant sobre si mateixos, ofereixen formes sorprenents d’usos molt diversos. Una solució amb una geometria molt senzilla i una versatilitat que incita al joc creatiu de l’usuari i al mateix temps enriqueix l’espai.

Del 21 al 31 d’octubre de 2013
Inauguració dilluns 21 a les 19:00h.
Sala Busquets
Més informació a: www.trashinvestigation.info