COVID19 a l’Escola Massana

Atenent el desenvolupament de contagis dins l’escola, i arran de les darreres recomanacions de Salut Pública i els diversos comunicats de les universitats catalanes per contribuir a contenir l’índex de contagi del coronavirus a Catalunya, l’Escola Massana reduirà la mobilitat de la seva comunitat.

L’equip directiu, la coordinació de riscos laborales i les coordinacions de plans d’estudis es van reunir ahir 12 d’octubre per prendre les següents mesures:

–Els dies 13 i 14 d’octubre es manté l’activitat lectiva tal i com estava prevista, però a partir de dijous 15 i fins a l’1 de novembre s’optarà pel mínim necessari de presencialitat.

–Cada coordinador de pla d’estudis (batxillerat, cicles i grau) donarà instruccions entre avui i demà sobre l’afectació lectiva segons la tipologia de matèria, donant màxima prioritat a les assignatures pràctiques en l’entorn dels tallers. Les teòriques i teoricopràctiques es faran a distància.

–La tundra i l’office romandran tancats durant aquest període. Es demana que es consumeixi menjar preferentment fora del recinte o, si no és possible, als espais oberts (terrasses i pati). Preguem que tampoc es mengi a les taules dels passadissos.

–Pel que fa l’actualització dels casos, informar-vos que ara mateix hi ha un grup classe, el de 2n del cicle d’Arts Aplicades al Mur, en aïllament, fent proves PCR i desenvolupant la tasca lectiva 100% no-presencialment.

–El PAS de Secretaria acadèmica i administració treballarà a partir d’ara de manera alterna. De manera que, per prevenir un hipotètic contagi general, presencialment no coincideixi tot l’equip de treball en un sol espai.

També us volem fer un seguit de recordatoris:

–MASCARETA: Entra amb la mascareta posada

–GEL HIDROALCOHÒLIC: Renta’t les mans a l’entrada

–TEMPERATURA: No es pot entrar a més de 37,5º

–DISTÀNCIA 1,5m: Quan no ets del grup estable

–VENTILACIÓ: Obre finestres d’aula i despatxos

–CIRCULACIÓ: Ves per la dreta per escales i passadissos

Apel·lem a la responsabilitat de cadascú del col·lectiu que forma part de l’escola en el seguiment d’aquestes mesures.

Seguirem revisant aquest pla d’actuació d’acord amb la situació sanitària i us ho comunicarem de forma immediata.