CONVOCATÒRIA TALLER DE CÒMIC – CONSTEL·LACIÓ GRÀFICA

convocatoria comic

Convocatòria per participar al taller de còmic dirigit per Marta Cartu, Nadia Hafid i Conxita Herrero, en el marc de l’exposició Constel·lació gràfica del CCCB.

Curs 2022- 2023

A QUI VA DIRIGIDA?

L’Escola Massana, en col·laboració amb el CCCB i la BAU, obre una convocatòria de 15 places dirigida al l’alumnat del Grau Universitari en Arts i Disseny i Cicles Formatius de Grau Superior de l’Escola Massana.

L’objectiu principal és oferir un taller de còmic relacionat amb l’exposició Constel·lació gràfica. Joves autores de còmic d’avantguarda que es pot veure actualment i fins al 14 de maig al CCCB. Comptarem amb la participació de les autores, Marta Cartu, Nadia Hafid i Conxita Herrero, que dirigiran cada una d’elles una sessió de treball enfocada a experimentar amb el llenguatge del còmic, estilística i narrativament parlant, i ens permetrà descobrir els seus processos de treball.

• El taller s’organitza en quatre sessions:
  • 23.02.2023 de 13:30h a 15h. Visita guiada a l’exposició amb la seva comissaria, Montserrat Terrones
  • 02.03.2023 de 17h a 20h. Sessió amb l’autora Marta Cartu
  • 16.03.2023 Sessió amb l’autora Nadia Hafid
  • 30.03.2023 Sessió amb l’autora Conxita Herrero

Totes les sessions es faran a l’espai “La comiquera” al CCCB.

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR

Les persones interessades han de presentar la següent informació:

• Dades personals: nom complet, data i lloc de naixement, DNI, contacte e-mail i contacte telefònic i web personal si se’n té.
  • Una carta de motivació (màxim 300 paraules), explicant els interessos que motiven la seva sol·licitud.
  • Un dossier gràfic que reculli una selecció dels treballs artístics realitzats (màxim 5).

TERMINI I PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

La sol·licitud es pot enviar en un únic document en PDF a: dijous@escolamassana.cat

El termini de recepció finalitza el dimecres 15 de febrer de 2023

SELECCIÓ

El procés de selecció és a càrrec d’un jurat format per tres persones vinculades a l’Escola Massana.

El 17 de febrer es comunicarà la resolució de la convocatòria per correu electrònic a les candidates.

CRITERIS BÀSICS DE VALORACIÓ

• La qualitat, coherència i claredat de la sol·licitud.
  • La presentació de tots els documents i materials que demana la convocatòria, en el format i dates sol·licitades.