BOOKCROSSING 2013

Per celebrar el Dia del Llibre, 57 biblioteques i centres de documentació alliberem llibres: si trobes algun llibre pels voltants de l’Escola o en qualsevol lloc de la ciutat amb el símbol del Bookcrossing:
1. Agafa´l
2. Llegeix-lo
3. Registra’l a la web bookcrossing (www.bookcrossing.com)
4. Torna’l a alliberar

Alliberem llibres perquè circulin i tothom pugui llegir-los!

Recinte de l’Hospital de Sant Pau i la Santa Creu, zona del Raval i altres punts de la ciutat
Carrer Hospital, 56 – 08001 Barcelona
Dimarts 23 d’abril, durant tot el dia

INTERCANVI DE LLIBRES SANT JORDI 2013
Porta els llibres que ja no facis servir a la biblioteca de l’escola i agafa d’altres que puguin ser del teu interès.
Novel·les, còmics, llibres de text, contes, revistes… Quines publicacions tens a casa que no fas servir i que altres persones estan buscant per poder llegir o consultar?

Pot ser algú altre té algun que tu estàs buscant… Porta els llibres que ja no utilitzes a la biblioteca de l’Escola i vine a veure si hi ha algun que et pugui interessar.

Biblioteca de l’Escola Massana, del 23 al 26 d’abril de 2013
Carrer Hospital, 56 – 08001 Barcelona
Horari d’obertura de la biblioteca:
De dilluns a dijous, de 8:00h. a 20:00h.
Divendres, de 8:00h. a 15:00h.