BARCELONA EMERGENTS

Barcelona Emergents és una iniciativa que ha volgut donar suport, visibilitat i difusió a l’obra de tots els joves creadors que estan acabant els seus estudis als principals centres d’ensenyament artístic de Barcelona i de Catalunya. En aquesta  primera edició s’hi han presentat més de quaranta participants representant la majoria d’escoles d’art (Belles Arts, Massana, Llotja) i de totes les disciplines creatives possibles (instal·lacions, videoart, fotografia, escultura, etc).

Per a la primera exposició s’han seleccionat les particulars propostes de dues joves artistes: Anna Brucart (provinent de la Facultat de Belles Arts de Barcelona) que ens mostrarà un treball a mig camí entre l’acció performàtica i la delicadesa consubstancial de la serigrafia sobre paper japonès. Elena Vidal (de l’Escola Massana) que ens presenta un recull de dibuixos meditatius i preprojectes escultòrics que ens parlen de la intuïció com a motor de tot el procés formalitzador d’obres físiques posteriors, amb un inquietant ús de materials d’incert maridatge.

Del 13 al 29 de juny de 2013
Inauguració: dijous 13 de juny a les 19:30h.
La Xina A.R.T., (planta principal)
Carrer Hort de la bomba 6
08001 Barcelona
Horari: de dijous a dissabte de 18:00 a 20:30h.
Visites concertades la resta de dies
www.laxinaart.org