L’experiència de professionalització en l’àmbit de vidre: Diàleg amb Alumni

12:00 h – 14:00 h
Lloc: Sala d’Actes
Escola Massana

Un grup d’alumni formats en les arts del vidre a l’Escola Massana es reunirà per compartir quin ha estat el seu recorregut professional després de l’escola. Mostraran una selecció de treballs recents i debatran al voltant de diverses qüestions sobre el procés de professionalització en aquest àmbit de les arts i l’artesania.

ALUMNI PARTICIPANTS

Cristina Bartrés. Grau en art i disseny. Escola Massana. 2015. Grau de conservació i restauració de béns culturals. UB. 2019. Conservació i restauració en vidre.

Anna Mínguez. Grau en art i disseny. Escola Massana. 2018. Treballa la joiera amb vidre a França.

Pròsper Riba. CFGS modelisme industrial. Escola Massana. 2017. És bufador de vidre i té la marca “theglassapprentice”.

Alejandro Escribano. CFGS tècniques escultòriques. Escola Massana 2020. Té un taller de vitralls.

Ramon Donoso. CFGS Arts Aplicades al mur. Escola Massana. 2017. Taller de creació de vidre “Atelier Broll”.

Anna Martínez. CFGS Arts Aplicades al mur. Escola Massana. 2017. Grau en disseny i artesania. Escola Nacional de Vidre de França. 2021. Taller de creació de vidre “Atelier Broll”.

Sofia Plana. CFGS Arts Aplicades al mur. Escola Massana. 2016. Té un Taller de vidre bufat amb bufadors.