ALUMNES DE MASSANA DECOREN LES PARADES DE LES FLORISTES EN MOTIU DE LA FESTA MAJOR DE LA RAMBLA

Els alumnes d’Arts Aplicades al Mur de l’Escola Massana han realitzat 15 murals per decorar les 15 parades de flors de la Rambla de Sant Josep. La descoberta dels murals es va fer dissabte 13 d’octubre, coincidint amb l’inici de la Festa Major de La Rambla de Barcelona.

Aquesta acció ha estat posible gràcies al conveni de col·laboració que Massana ha acordat amb la regidora de Ciutat Vella, Mercè Homs, i la presidenta de l’Associació de Floristes de la Rambla, Carme Romero.

La decoració de les 15 parades, inspirada en l’herbari, ha estat escollida en un concurs intern amb un jurat format  pels professors de dibuix Victòria Campillo, Núria Batlle i Josep Madaula, la directora de l’Escola Massana, Gemma Amat, i la mateixa regidora del Districte, Mercè Homs.

Els alumnes participants són: Nuria Hernández, Amanda Mancía, Gemma Ibars, Beth Barnils, Beatriz Echaniz, Laura Poblet, Pilar Carmona, Anna Tuà, Nahuel Taján, Sònia Isern, Johana Cuellar, Carson Galan i Aureli San Pedro (de Primer), i Samuel Delgado i Chiara Pozzi (de Segon).

Els originals executats pels alumnes es poden veure a l’exposició del Balcó del Foyer del Liceu des de l’inici de la festa i fins a finals d’octubre.