11è a 15è Seminari Packaging Massana ProCarton (2004–2008)

En les darreres 5 edicions s’ha incrementat el nombre d’escoles invitades -6 cada any en tot l’Estat Espanyol, amb 20 alumnes becats per Seminari-, així en l’èmfasi en la part teòrica: augmentant-ne les ponències, el nombre de participants en les taules-debat, convidant a conferenciants experts en packaging i millorant l’aprenentatge dels participants a través de visites guiades a industries de cartronatge i de la industria gràfica especialitzada en la producció de packaging.

Les primeres 8 imatges corresponen a una selecció dels projectes desenvolupats a la quinzena edició del seminari (Juny 2008). Les imatges restants resumeixen les quatre edicións anteriors (2004 a 2007).

Les marques, símbols i logotips han estat utilitzats, en els projectes presentats, amb finalitats pedagògiques i en cap cas, com encàrrec o promoció dels mateixos.

© Els drets de propietat intel·lectual dels dissenys, les fotografies i els textos corresponen a l’Escola Massana, als seus professors i alumnes autors.

• Carla Baquero i Mª Jose Tumini
  • Laura Sanjudas i Alia Mc Carry